Long Island Surpasses Green Energy Goals and Leads in Electric Vehicle Adoption

Long Island is making significant strides in meeting its green energy goals and promoting the adoption of electric vehicles. At a recent future-of-energy conference in Hauppauge, officials highlighted Long Island’s achievements in solar power, electric heat pump installations, and electric vehicle usage.

The number of homes with solar rooftops on Long Island has surpassed 85,000, with a projection that one in ten customers will be powered by the sun by 2026. In terms of electric vehicles, more than 59,000 drivers are already on the road, positioning Long Island as one of the top regions for EV adoption in the state. However, this falls short of Governor Kathy Hochul’s goal of having over 178,000 electric vehicles on Long Island’s roadways by next year.

Long Island’s adoption of electric heat pumps also outperforms the state’s goals, with over 34,000 installed in homes as of June, surpassing the 2025 target of 30,000. Additionally, the region has installed more than 1,089 megawatts of solar power capacity, well above the state’s goal of 750 megawatts.

Carrie Meek-Gallagher, director of the state Department of Public Service’s Long Island office, emphasized the critical role that Long Island plays in helping the state achieve its ambitious climate goals. Despite these achievements, there are areas where Long Island lags behind, such as battery storage adoption and the development of fire-safety codes for storage systems.

Looking ahead, Long Island is expected to increase its reliance on wind farms, which will constitute over 50% of its power mix in the coming years. The region is also undergoing significant transmission projects to accommodate the increased energy production and facilitate energy exchange between different locations.

As the shift to renewable energy continues, Long Island is actively reviewing bids to determine its future service provider amidst the expiration of PSEG Long Island’s contract in 2025. Furthermore, the region aims to meet even more ambitious state goals, including operating with 70% renewable energy by 2030 and achieving 100% renewable energy by 2040.

Overall, Long Island’s progress in green energy and electric vehicle adoption highlights its role as a key driver in the state’s effort to combat climate change and transition towards a sustainable future.

ロングアイランドは、グリーンエネルギーの目標を達成し、電気自動車の普及を推進するために重要な進展を遂げています。最近のエネルギーの未来に関する会議で、ハウッパーグで、公式はロングアイランドの太陽光発電、電気ヒートポンプの設置、電気自動車の利用における成果を強調しました。

ロングアイランドの太陽光発電の屋根を持つ住宅の数は85,000を超え、2026年までに10人に1人の顧客が太陽の力で動くという予測もあります。電気自動車に関しては、既に59,000人以上のドライバーが道路を走っており、ロングアイランドが州内で電気自動車の普及のトップ地域の1つとなっています。ただし、これはキャシー・ホキュール知事が来年までにロングアイランドの道路上に178,000台以上の電気自動車を持つことを目標としているため、目標には達していません。

ロングアイランドの電気ヒートポンプの普及も、州の目標を上回っています。2025年6月時点で、34,000台以上が住宅に設置され、30,000台という目標を超えています。また、地域全体で1,089メガワット以上の太陽光発電容量が設置されており、州の目標である750メガワットを大幅に上回っています。

州公共事業部ロングアイランドオフィスのディレクターであるキャリー・ミーク=ギャラガー氏は、ロングアイランドが野心的な気候目標の達成において重要な役割を果たしていると強調しました。これらの成果にもかかわらず、電池の貯蔵装置の普及や貯蔵システムの防火安全規格の開発など、ロングアイランドが遅れている分野もあります。

将来に向けて、ロングアイランドは風力発電所への依存度を高め、数年内に電力の50%以上を占めることになると予想されています。また、増加するエネルギー生産を容易にするため、さまざまな場所間でのエネルギー交換を可能にするために、地域は重要な送電プロジェクトに取り組んでいます。

再生可能エネルギーへの移行が進む中、ロングアイランドでは2025年にPSEGロングアイランドの契約が期限切れとなるため、将来のサービス提供業者を決定するための入札を積極的に審査しています。さらに、地域は70%の再生可能エネルギーで運営し、2030年までに100%の再生可能エネルギーを達成するという、さらに野心的な州の目標にも取り組んでいます。

全体的に、ロングアイランドのグリーンエネルギーと電気自動車の普及の進展は、気候変動への対処と持続可能な未来への移行に向けて州の取り組みにおいて重要な役割を果たしていることを強調しています。

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